Ja no he de fer més jornades ni presentacions per aquest curs! Avui, la joranda tècnica del Contribute ha estat la meva última sessió del curs com a formadora.
La veritat és que malgrat la connexió de la xtec s’ha penjat a partir de les 12h (o també caigut) hem pogut fer la feina prevista, i no ha anat malament del tot. És més, fins i tot i malgrat l’atapaïment de la jornada, hem pogut riure una mica.
A tall de conclusions sobre el programa
Avantatges:
- El Contribute: és una bona eina mentre no hi hagi accés a tenir webs dinàmiques de debó.
- DE totes maneres és molt imprescindible que la webmaster treballi amb el Dreamweaver mx (el 4 no és compatible amb el Contribute).
- Et permet poder treballar cooperativament amb diferent gent alhora
- És molt fàcil d’utilitzar: crear connexions, crear arxius de connexió i entrar amb els rols fixats
Desaventatges:
- La gent ha de tenir el programa…. per tant és força incongruent amb la política de programari lliure que es vol anar instaurant.
- No veig més desaventatges.